Blogs 23. October 2023

Povećajte prodajne rezultate uz Significo korisničku podršku

Povećajte prodajne rezultate uz Significo korisničku podršku

Share

Podrška korisnicima u online trgovini podrazumijeva da ste uvijek tamo gdje su i vaši kupci, a to znači da morate koristiti kanale koje koriste i oni. Kako biste bili dostupni, ali i spremni izaći u  susret sa potrošačima koji imaju dodatna pitanja i nedoumice, na raspolaganju su vam brojni kanali komunikacije – telefon, email, chat aplikacije, live chat i društvene mreže.

 

Podaci pokazuju da online kupci najčešće odabiru telefonski kontakt za komunikaciju sa web trgovcima te je razgovor uživo i dalje vrlo važna komponenta za personalizaciju iskustva kupaca.

 

Telefonski kontakt sa web trgovinom primarni je izbor kupaca kojima treba veća podrška tijekom kupnje kao i za one s kompleksnim pitanjima.

 

Korisnička podrška je jedan od ključnih elemenata svake web trgovine

 

Jeste li znali da 83% kupaca treba pomoć u dovršavanju internetske kupnje?

 

Posao korisničke podrške jest da taj problem neutralizira, riješi i ostavi kupca sa smiješkom na licu te u konačnici da klikne kupi.

 

Significo je pripremio tri razine korisničke podrške koje su namijenjene web trgovcima koji žele svojim kupcima priuštiti veću razinu dostupnosti bilo kroz veći broj kanala komunikacije ili produljenog radnog vremena.

 

 

  • Iznenadite vaše kupce brzim odgovorom na upite
  • Stvorite nezaboravno korisničko iskustvo
  • Ostvarite veću prodaju i lojalnost kupaca

 

Želite saznati više?

 

Dogovorite termin besplatnih konzultacija i odaberite idealnu razinu podrške za vaš web shop.

Book your free customer support consultation.

Contact us